Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Fogyibogyi

2019. április 13. - Koczka Rebeka

Sziasztok!

Kezdjük a blogsorozatot azzal, hogy leírom hogyan és mivel csaptam bele a lecsóba (hmmm... egy kis lecsóóóó...). Kis termékismertető, tapasztalatok, inspiráció, miegymás.

Minden nap bóklászom az Instán és követek egy-két anyucit, celebet, influencert és az egyiküknél feltűnt ez a bogyesz. A csajszi neve Halmosi Viki (alul linkelem is az Instáját). Van akinek ismerős lehet a neve, én is egy lejárató videóban "találkoztam vele először" (amit érthető okok miatt nem fogok linkelni...), azóta már egy oldalát feltörték és én most az újat követem. Nagyon igényes kis profil, inspirációval és frankó nyereményjátékokkal. Lessétek meg!

Szóval úgy voltam vele, hogy egy csomó fogyasztós szart látni a boltok polcain. 4-5-10 ezer forintokat is elkérnek éhségűző fehérje porokért, meg zsír felszívódást gátló kapszulákért (amiből amúgy van itthon...), fogyasztós teákért (amiből szintén van itthon egypár...), de nem hiszek bennük. És már nem veszem meg, mert minek. Aztán Vikinél találtam ezt a bogyót. Ami nem más mint a 3D chili tabletta (a poszt végén megtaláltok minden elérhetőséget).

3D chili tablettaproducts-cz.jpg

Nem akarok túl sokat fecsegni róla, mert akit érdekel az az oldalukon minden információt megszerezhet. Én is utána jártam a dolgoknak természetesen mielőtt megrendeltem a cuccot, mert minden ilyen hajnövekedést serkentő, meg fogyasztó, még fogfehérítő, meg ilyen dolgokkal elég szkeptikus vagyok. És hát nem az olcsó mulatságok közé szoktak azért ezek a dolgok tartozni, lássuk be...

Először is a visszajelzések érdekeltek. Találtam videókat, blogokat amiben beszélnek a kapszuláról ahogy Viki is tette és egészen elhittem, hogy ez segíthet. Megnéztem a honlapját a terméknek, hogy hogyan is épül fel ez a fogyókúra. És itt most szögezzük le, hogy,

a fogyókúrát, jobb esetben nem úgy kell elképzelni, hogy az ember koplal és csak vizet iszik és saláta leveleken él, mert ez a legrosszabb amit tehetsz. Léteznek különböző kapszulák amivel segítheted a fogyásod, DE! ez csak megfelelő táplálkozás és mozgás mellett érhető el. Nem kell sanyargatnia az embernek magát, mert nem éri meg. Meg kell találni a számunkra megfelelő diétát / étrendet, amit élvezettel végig tudunk csinálni, és azt a mozgásformát amit annak ellenére, hogy nehéz, élvezettel végzünk el.

Tudjátok, hogy van egy tündéri kislányunk Abigél, akit még mindig szoptatok. Megkaptam, hogy ne akarjak fogyókúrázni, mert elmegy a tejem, foglalkozzak inkább a babámmal, majd ha felnő, akkor ráérek magammal törődni... Na fasza. Akkor az elkövetkező 10 évben ne nézzek tükörbe mert a babám fontosabb mint én? Anya vagyok, de nem szűntem meg létezni mint nő... Nem veszélyeztetem azt, hogy elmegy a tejem. Felelőtlen sem vagyok. Nem koplalok, hanem rendszeresen és egészségesen fogok táplálkozni étrend alapján és napi rendszerességgel mozogni is fogok  ---------> fogyókúrázom...

Szóval a tabletta röviden, tömören. Valószínűleg az első kérdés ami felmerül benned, hogy "jó-jó, de mennyibe kerül?". Íme a piszkos anyagiak: 1 doboz 10.045.- 2 doboz 15.095.- 3 doboz pedig 20.095.- forintba kerül. Én a 2 dobozos változatot vettem meg, azért mert 2 féle adagolása van a kapszulának. Egy normál és egy turbó. Én a turbót választottam, így 1 hónapra 2 doboz kapszulára van szükségem. Jöhet a következő kérdés "na de mi van benne?".

Azt kell mondjam 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz. Igazából fűszereket. Például gyömbér, chili, kurkuma, zöld tea ésatöbbi.

Ahogy a képen is látszik 3 féle tabletta van egy dobozban, sárga, piros és zöld. Mindegyiket más napszakban, étkezés előtt fél órával kell bevenni. A sárga reggel élénkít, a piros napközben éget, a zöld pedig éjjel méregtelenít. Ahogy mondtam van normál és turbó adagolás. A turbó annyiban tér el, hogy 3 helyett 6 darab tablettát kell bevenni. Igazából nem nagyok a tabletták, talán a pirosnak van egy kis csípős érzete, de lényegtelen.

Ha megrendeled a csomagot kapsz egy kapszulához való étrendet is. Erre térjünk ki egy kicsit. Úgy gondoltam, ha már megvettem ezt a drága bogyót, akkor végigcsinálom az étrendet is. Hát, eléggé fűszeres. Mert ennek a kapszulának igazából ez a lényege, csak az étrenddel erre még inkább rásegítünk. Ha esetleg alkalmazod a diétát, mindenképp nézd át, hogy nem túl fűszeres-e a te bendődnek, mielőtt jól bevásárolsz... Szóval a diéta maga nagyon tetszik, soha nem kóstolt ételekkel ismertetett meg.

Ezen kívül a narancsbőr elleni harchoz is nyújtanak egy kis segítő kezet információ és torna gyakorlat formájában.

Talán röviden ennyit tudok elmondani a kapszuláról. Bővebben a honlapjukon, Instájukon tudtok informálódni. Jah, és majd elfelejtettem. Ez nem szponzorált tartalom, mielőtt valaki azt hinné...

A tapasztalataimat pedig napokra bontva fogom veletek megosztani, nagyon izgalmas lesz. Nem csak itt hanem az Instagramon és a Facebookon is. Tartsatok velem! Mindenképp írjatok, ha kedvet kaptatok a dologhoz, és kipróbáljátok vagy tapasztalatokat, ha már kipróbáltátok!

Addig is puszi!

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

https://www.instagram.com/vikihalmosii/

https://3dchili.hu/
https://www.instagram.com/3dchili.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr10014760558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása