Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Vissza-vissza térés

2020. június 05. - Koczka Rebeka

Sziasztok!

Még engem is megdöbbentett mennyire régen jártam itt. Az még jobban meglepett, hogy ennek ellenére is mennyien járnak erre. Boldogsággal tölti el a szívem, hogy vannak akiket érdekelnek az írásaim. Így szeretnék most már huzamosabb ideig ezzel foglalkozni.

Vágjunk is egyből a közepébe. Indítottam egy Instagram profilt amin az anyasággal kapcsolatos érzéseimet, problémáimat, megoldásaimat, gondolataimat, félelmeimet, ambícióimat szeretném Veletek megosztani. Mindent amivel egy Anya a mindennapokban találkozik. Mindent amivel segíthetek bárkinek is, hogy ne érezze magát egyedül. Hogy tudjátok, másnak is vannak problémáik, de túl lehet jutni rajtuk. Akár egyedül, akár együtt.

Azért ilyen dolgon gondolkodtam mert hát én is Anya vagyok, mi másról is írhatnék. Nap mint nap lapozgatom az Instagramot és legtöbbször csak ámulok és bámulok. Rájövök, hogy az én életem milyen szar. Ez Veletek is előfordult már? Felmentek egy kis inspirálódásért vagy boldogság hormonokért vagy kiskutyákért, bármiért és teljesen depressziósan tértek vissza a való világba. Folyamatosan szembejön Veletek és mint egy beton fal úgy megy Nektek a fake "valóság". A műnyaralás, műboldogság, műnő, műkapcsolat, műotthon, mű, mű, mű. És az ember befordul, hogy "atya ég! borzasztó az életem, csúnya vagyok, szegény vagyok, ronda a lakásom, nem érek semmit!"

Pedig ezek csak képek. Nem tudjuk mi van mögötte. Mennyire beállított.. Mennyire MŰ AZ EGÉSZ! Természetesen néha-néha én is bekövetek olyan profilokat amik nem inspirálnak, de pl. egy nyereményjáték miatt szükséges, de időnként csinálok egy-egy tisztogatást, hogy megkíméljem magamat bizonyos negatív energiáktól. Miért kellene olyan profilokat, embereket követni, nézni minden nap akik csak leamortizálják a lelkünket? Miért kell depresszióba kergetnünk magunkat azzal, hogy elhisszük amit az Instagramon látunk? Kérlek ne tegyétek!

Ne irigykedjetek olyan dolgokra, emberekre, helyekre, tárgyakra, profilokra amik túl szépek ahhoz hogy igazak legyenek, mert általában nem is azok! Kövessetek olyan embereket, profilokat akik felfele húznak, akik inspirálnak, akik motiválnak arra, hogy jobbak legyetek. Olyanokat akiktől egy nagy adag pozitivitást kaptok miután végiggörgettétek a feed-et!

Szeretnék én is ilyen lenni. Szeretném a valóságot mutatni. Valósnak maradni de mégis inspirálónak és olyannak lenni akit érdemes "követni". Ehhez Ti is nagy részben hozzájárultok!

Szeretnék ezen a profilon Anya lenni. Ezért lesz mindenféle tartalom az oldalamon. Minden, ami egy anyát érint. Gyereknevelés, párkapcsolat, önértékelés, sport, szépségápolás, étkezés és receptek, lakás, minden ami elénk gurul.

Ami pedig most szembejön velünk és aminek az apropójából eszembe jutott a blog az egy esküvő. Nem, nem a miénk. A legjobb fiú barátomé.

Erről viszont már egy külön posztban fogok nektek írni. Addig is itt vannak a linkek, gyertek!

https://www.instagram.com/anyavagyokesboldog/
https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr3015742120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása