Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

A naaaaaagy fogyás?!

2. nap - A folytatás még nehezebb

2019. április 15. - Koczka Rebeka

Hello!

Elérkeztem a második naphoz ami kicsit kaotikusra sikerült. Azt hittem, kórház lesz a vége, de kemény vagyok mint a kád széle és megküzdöttem a beleimmel!

Menü

Reggeli: Csirkesonka pikáns mustárral
Tízórai: Gyümölcs
Ebéd: Csirkemell joghurtmártásban
Uzsonna: Uborkasaláta / Gyümölcs
Vacsora: Fehér joghurt korpával / Kenyér

Ma reggel már nem volt aaaaanyira nagy a lelkesedés mint előtte, de még mindig egészen oké a helyzet. Felkeltem 7-kor, bevettem a 3D chili bogyóm. Aztán megreggeliztem. Egészen nagyon finom volt csak roooohadtul kevés. Ugyan csak tettem-vettem, főztem, takarítottam (de nem ez a lényeg...), megcsináltam a napi teaadagomat.

Megettem a tízóraim ami 2 darab narancsot takart fahéjjal. Ez sem rossz a maga nemében, de azért nem egy kakaós csiga, lássuk be... Megint jött egy kis gyengeség, kézremegés, az egész napos éhségérzetről ne is beszéljünk... Pedig azt mondták ezek a tabletták csökkentik az éhségérzetet... HÁTNEM!

Végre ebéd. Már nagyon vártam. Egy ilyen gombás-currys csirkét választottam ki salátával, talán ez majd tartja bennem a lelket. A hozzávalókat már a múlt héten csütörtökön megvettük és betettem a hűtőbe. Hát a gomba nem volt túl szívderítő, de még ehetőnek tűnt. A csirke se volt különösebben fura, de vákuum fóliába volt csomagolva, ezért úgy gondoltam attól van szaga. Nem büdös mint a döghús, csak kicsit más mint a házinak.
Főzés közben nagyon jó illata lett az egésznek így meggyőződtem róla, hogy nem mentek tönkre, hiszen kijönne főzés közben a szaga. A maradék csirkemellet 200 grammos adagokba porcióztam és betettem a fagyasztóba.
Elfogyasztottam az ebédemet is.Majd megérkezett a párom, megebédelt, készített nekünk kávét. Mostanság ő fagyival issza így mikor be nyúlt érte a fagyasztóba... hát azt hittük belerókázik. Olyan büdös volt ott bent, hogy inkább el se képzeljétek. Kiturkálta a csirkemelleket. MEG VOLTAK ZÖLDÜLVE! Én meg azt ebédeltem?! Oké, hogy nem fagyasztóban volt, de a hideg hűtőben és 12-ig volt a szavatossági ideje...

Így hát nekiálltam magam győzködni, hogy "ahh, az a hús nem is volt rossz, nem is volt büdös hiszen nem is volt zöld". Az elmém uralkodik a testem fölött. Janem. Gyerekek... én úgy fostam, ahogy még soha. Ne menjünk bele a részletekbe. Hát kipucolta ez a kaja a belem az biztos. Fasza a diéta.

Ezek után nem volt kedvem uborka salátával baszakodni, így ettem egy kis almát fahéjjal uzsonna gyanánt. Hát a pocakom így görcsölt, úgy puffadt, olyan gázok törtek ki belőlem, amit biofegyverként is használni lehetett volna...

Vacsira megettem 4 kicsi szelet kenyeret egy leheletnyi csirkemell sonkával, jó sok mustárral és inkább nyugovóra tértem. Volna. Ha a belem nem nyikorgott-csikorgott-szólt volna úgy mint egy cseh havasi kűrt. Csendben megjegyeztem a páromnak, hogy "Husi, kicsit rossz a pocakom". Szegény csak másnap árulta el, hogy bár nem mutatta, de egy tiszta pánikban volt, hogy még mehet velem a kórházba az éjjel a romlott csirke miatt. De nem kellett mert kemény voltam mint a Tarzan sarka. TÚLÉLTEM ezt a napot is!

Vajon holnap mi lesz? A következő részben kiderül! Puszcsi!

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

https://3dchili.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr7414761152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása