Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Első alkalom

2018. június 04. - Koczka Rebeka

2018.06.04. hétfő

Sziasztok!

 

Annyi minden kavarog a fejemben, azt se tudom hol kezdjem, vagy mivel, hogyan, miért... de az első alkalmat talán egy kis bemutatkozással indítom. Nem tudom, hogy bárki is rá talál-e erre az írásra, vagy valaki olvassa-e, de valahogy szerettem volna kiadni magamból ezt a sok gondolatot.

Kezdjük talán a legelején. Szeretnék egy kicsit inkognitóban maradni, így a nevem legyen Filippa. Győr - Moson - Sopron megyében születtem 23 évvel ezelőtt. Szüleim elváltak, anyámmal nem tartom a kapcsolatot. Viszont van egy tündéri nevelőanyám, mostoha öcsém és egy édestestvérem is. Szerelmemmel lassan 5 éve együtt vagyunk és úton van a drága szerelemgyermekünk is. Azt hiszem talán ennyi elég is általánosságban rólam.

Csapjunk is a lecsóba. Menzes szerint 33 hetes várandós vagyok. Igen, itt kezdem a mondókám, nem az elején. Majd próbálok visszaemlékezni minden napra, dehát a memóriám olyan mint egy lyukas szita...

Már több mint 2 hónapja otthon vagyok táppénzen. 6 hónapig dolgoztam, de mivel pincér vagyok / voltam és akadt olyan nap, hogy akár 18 órát is lehúztam egy huzamban ott kellett hagyjam. És mostmár kezd egy kicsit uncsi lenni... így elhatároztam, hogy valamivel lekötöm magam. Írok egy blogot. Vagyis. Írok valamit az interneten, mert fogalmam sincs, hogy kell rendesen írni, vagy blogot készíteni. Reményeim szerint minden nap posztolok valamit, persze csak ha nem felejtem el... :D

Huh. Elsőre elég is ennyi. Legyen szép napod! :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr5614022988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása