Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

LifeTilt Közös fogyás: 5. nap

2020. február 11. - Koczka Rebeka

Hei!

62,5 kg

Péntek az én napom! Ma kozmetikushoz mentem. Szép lettem. Igen. Mondhatják rám, hogy hiú vagyok, akik nem ismernek. Mert csak rám kell nézni és látni fogják, hogy nem is... Melyik nő ne szeretné magát szépnek érezni és csinosnak látni a tükörben? Természetesen ez mindenkinél más. Ahogy az életben sok minden a szépség is szubjektív. Nem mindenki, de a világon nagyon sokan abból merítkeznek hogy mások mit gondolnak róluk. Szerintem az egyik legszembetűnőbb általam ismert példája az Instagram. Nézzétek csak meg. Mindenki a lájkokra hajt, arra hogy mindenki ismerje és szeresse! De az élet nem ennyi. Az életünk nem szabadna, hogy csak ebből álljon. Rengeteget tudnék még erről beszélni, majd talán egyszer erre a postra is lesz időm.

Szóval kozmetikusnál voltam és megcsináltattam a pilláim. Abszolút nem hivalkodó, de én imádom. Belenézek a tükörbe és van arcom. A pasiknak könnyű. Ők még az ágyban fekve alvás közben is olyan szexik tudnak lenni, hogy álmomban csorog a nyálam. Igen drágám, rólad van szó! Így a pasik ezt nem érthetik. Persze vannak olyan nők akiknek ezek nem fontosak. Ám legyen. De én így érzem jól magam, így vagyok boldog. És a boldogságnál nincs fontosabb.

Reggel felkeltem, de már akkor el voltam késve. A hajam olyan volt mint amit lehánytak így muszáj volt megmosnom. Ha megmosom, akkor már meg is kell csinálnom, mert önmagában vállalhatatlan sajnos. Mivel 8kor keltem így mozgatni kellett a csülkeimet. Szóval hajat mostam aztán megittam a reggelindítómat. Majd megszárítottam és elkezdtem formázni. Utána öltözés és reggeli készítés. Turmix kész mert céklát sütni ma nincs idő. Tojás kész, de nem eszem meg mert már 9 így kelteni kell a gyermekem. 

Keltettem Abit, összeraktam a cuccát ugyanis amíg anyuci szépül Abigél csavarog a barátnőmmel. Havi egyszer ő az ügyeletes bébicsősz. Imádják egymást. Ilyenkor kicsit kiszabadul itthonról. Elmennek reggelizni, játszóházba, sétálni, van hogy ebédelni is. Tiszta csajos nap anya nélkül...

Megjött értünk Anna. Gyorsan kitöltöttem a smoothiem, betoltam a 2 tojást és irány a kozmetikus. A mandulát elfelejtettem a smoothiet természetesen nem ittam meg hiszen nem volt rá lehetőségem, de annál jobban kiömlött a táskámba... 

Kozmetikus után bementünk a régi munkahelyemre. Ha esetleg Mosonmagyaróváron jársz mindenképp lépj be egy kávéra és sütire a Malom Cafe-ba! És képzeljétek ittam egy kávét. Na bumm. Egész héten bűnözök. Nem lesz ez így jó...

Hazatérve megittuk Abival a cékla-alma smoothiet és meglepően ízlett neki. Megfőztük az ebédet, rendet raktunk. Apuci hazaért és megebédeltünk. Ugyan csak csirkét, salátát és sütőtököt ettem. Azt hiszem ez az a menü amit bármikor és jelenleg úgy tartom, hogy bármeddig meg tudnám enni. 

Őszinte leszek, ma kedd van így az emlékeim már borzalmasan elhalványultak. Tanulom kellene valamit, hogy kicsit tornáztassam az agyam, mert ez így hosszútávon csak romlani fog. Jajj...

Ma bebizonyosodott hogy INNI KELL! MUSZÁJ! Persze mindenhonnan azt hallod, hogy igyál, igyál, igyál, de nem hiszed el mert nem vagy szomjas. De! az vagy! Hidd el nekem mint laikusnak, ha a profiknak nem hiszel. Rengeteget! Érzem magamon és látom is, hogyha nem iszom eleget, akkor nem megy a fogyás. Egyszerűen nem megy. 3 liter minimum. Ki van száradva a szám, folyton. Nincs változás, fáj a fejed, sötétet pisilsz. Muszáj. Tényleg!

A vacsora az még mindig lazac, édesburgonya és saláta. De ma valahogy nem sikerült ez a lazac. Konkrétan nem volt finom... Lehet nem sütöttem meg eléggé vagy nem tudom, de alig tudtam letuszkolni a torkomon. Inkább leöblítettem egy pohár jó, sós karamellás shake-el. Na az még mindig tuti...

Na csókollak!

https://www.instagram.com/anyavagyokesboldog/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/
https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/lifetiltblog/?ref=br_rs
https://www.facebook.com/groups/1593042514325883/
https://www.facebook.com/groups/wearelifetilt/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr2515468958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása