Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Lassan vége a tesztelésnek

2018. november 14. - Koczka Rebeka

Sziasztok!

Hetek óta teszteljük Abival a Baby Dove termékeit melyeket a trnd jóvoltából tehetünk meg. Nagyon hálásak vagyunk érte, ugyanis, ha nincs ez a remek alkalom lehet, hogy nem találunk rá erre a fantasztikus termékcsaládra.

Az elején kétkedve álltam a dologhoz. Előző posztjaimban leírtam milyen első benyomást tettek ránk a termékek. 

Minél többet használtuk annál inkább beleszerelmesedtem. Nagyon tetszik a külső kivitelezés, hisz ez az ami megfogja az embert, ami miatt leemeli a polcról a terméket. Pompás, hogy a fürdető pumpás, így akár egy kézzel is használhatja az ember. Pont jó a kiszerelés. Nem túl nagy, bárhol elfér, akár táskában akár polcon éééééés a pumpás adagoló is zárható, így nem történnek balesetek!

A termék állaga már az elején is nagyon tetszett. Tipikus Dove. Krémes, legyen szó akár a fürdetőről akár a samponról. Az illata pedig... Nagyon nem voltam oda érte. Nem ehhez voltam szokva és kicsit idegen volt nekem. De minél többet használtam, annál inkább az én illatomnak bizonyult. A fürdető illata kitart a következő fürdetésig is. Főleg a testápolóval kiegészítve. A sampon pedig még napokig érezhető Abi buksiján. Egyszerűen imádom. Ezeken felül a popsija is mindig illatos a popsitörlő végett.

Fantasztikusan tisztít a fürdető percek alatt át tudom vele mosni az izgága 3 hónapos csöppöm testét és utána vígan pancsizhat. Ennek ellenére nem szárítja ki a bőrét. Mert volt, hogy nem használtunk testápolót, mégis ugyan olyan puha volt a bőre. Rájöttem, hogy nem kell annyi testápolót használni, a kevesebb néha több. Így nagyon gyorsan beszívódik, mégis ugyan olyan jól táplál és ápol mintha tocsogna benne a gyerek. A sampon gyengéd és tényleg nem csíp. Sajnos volt alkalmam kipróbálni. Nagyon jól tisztít és nem tért vissza Abi koszmója sem. A popsitörlő pedig szintén szuperált. Használtuk arcra, kézre, popsira. Sehol sem lettek tőle kiütések, piros foltok vagy bármiféle bőrirritáció.

Összességében, amilyen kétkedve álltam a termékcsaládhoz, hisz a Dove felnőttekre van "szakosodva" annyira nagyon csalódtam. Pozitívan. Mióta kipróbáltuk csak ezt használjuk és mindenkinek ezt ajánlom. Próbáljátok ki ti is!

Még egyszer (sokszor) köszönjük szépen a lehetőséget a trnd csapatának, hogy kiválasztottak minket! Reméljük kapunk még lehetőséget!

https://www.trnd.com/hu/

https://www.dove.com/hu/baby.html

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr7014371743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása