Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Jobban bírja mint mi

2019. január 14. - Koczka Rebeka

Sziasztok!

Amíg Abigél alszik megpróbálok összehozni egy bejegyzést. Ami jelen pillanatban beférkőzött a mi puha kis ágyunkba, az a betegség, így erről írok most nektek.

Hál'istennek nem influenza csak egy egyszerű megfázásról van szó. Apuci munka közben meghűlt és elkaptuk mi, lányok is. A páromnál rossz közérzettel, orrfolyással, köhögéssel, tüsszögéssel járt nekem már volt egy kis hőemelkedésem is. Reméltük, hogy Abigél nem kapja el tőlünk, de gondolhatjátok...

Kissé bizonytalan voltam, hiszen mégis csak első baba és első betegség. Beszéltem a védőnővel, mikor kell orvoshoz vinni és mit is kellene szegénnyel csinálnom, hogy jobban érezze magát. Ilyen leharcolt volt szegény:49450572_321559715122477_6419590563955212288_n.jpg

Tanácsként azt kaptam, hogy vegyek Stérimar baby-t, Nasivin baby-t, C-vitamint, Nurofen baby-t. Naponta többször Stérimar majd orrsziporszi. Én ezt hason fekve intéztem, mert fekve nem szabad neki befújni plusz így könnyebben ki is folyik a "cucc". Porszívóra szerelhető orrszívónk van, ami saját maga szabályozza az erősséget, így a mi Kärcher porszívónkkal amin nem lehet erősséget állítani is nyugodtan tudtuk használni. Utána reggel-délbe-este Nasivin baby 1-1 csepp. 3 napig Nurofen kúra (bár nem volt láza) és napi 7 csepp Cebion C-vitamin a D-vitaminja mellé. Azt a parancsot kaptuk, hogy minél több folyadékot kapjon a bogyócskám! Így hát vettem baba teát, Babylove bio babytee-t, mert a víz nem csúszik neki. Nagyon jól viselte a betegséget. Rendesen volt neki étvágya, csak kicsit pirosak voltak a szemei és bágyadtabb volt. 

Anyuci már nem volt ilyen szerencsés. Az első éjjel alig tudtam elaludni. Mire Abi az első éjjeli kelését mutatta be addigra én még mindig nagyba kukorékoltam (02:30). Reggelre már az orrom is bedugult és hőemelkedésem is lett. Horrorisztikus volt az éjjel. Fájt a nyelés, olyan volt mintha ki lenne száradva a torkom. Csak a víztől nem fájt. Próbáltam Listerinnel gargalizálni. Pár percig kitűnő választásnak bizonyult, de mire álomba szenderülhettem volna, elmúlt a hatása... Így szenvedtem tovább. A párom is elég cudarul nézett ki. Mondta, hogy legalább úgy szenved, mint mikor én vajúdtam... Jah, biztosan...

Ezután elkezdtem inni a Coldrex Max-ot erdei gyümölcsös ízben. Reggel és este lefekvés előtt. Eléggé rendbe tett mire kiderült, hogy nem is ihatnám mert szoptatok. Azt még nem tudom pontosan, hogy miért is nem, de azt olvastam, hogy nem. És kész. És ennyi. Viszont van egy nagyon jó oldal az http://e-lactancia.org/ ahol meg lehet nézni, hogy egy adott gyógyszer hatóanyagát lehet-e szoptatás alatt használni. Szóval ha valaki nem biztos a dolgában itt megnézheti. Igaz, hogy angol az oldal de egy kis fordítással https://translate.google.hu/ könnyen el lehet igazodni.

Emellett mint valami finom cukrot szopogattam a Strepsils-t bár kb annyit is használt mint egy finom cukorka. Literszámra folyt a tea le a torkomon és így valamivel jobban lettem.

Bár mi még betegek vagyunk Abival és hisztisek és nyűgösek, de remélem mihamarabb vége lesz. Próbálom kikúrálni szegény Abit, mert pénteken oltásra megyünk, de ha beteg marad akkor ugyebár nem kaphatja meg...

 

 

https://www.instagram.com/rizslabdacs/

https://www.facebook.com/rebeka.koczka.5

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr114557858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása