Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

LifeTilt Közös fogyás: Előzmények és rákészülés

2020. február 03. - Koczka Rebeka

Sziasztok!

Az előző bejegyzésemben ( https://kismamanaploja.blog.hu/2020/01/24/uj_ev_uj_en_673 ) már olvashattátok, hogy végre és most tényleg nekiállok diétázni. Lehet mondani, hogy túl sokat foglalkozok ezzel a témával, de nem hiúságból. Igen, rosszul érzem magam a bőrömben és igen, utálok bele nézni a tükörbe. De miért ne törekedhetne az ember arra, hogy boldog és egészséges legyen? Ettől nem lesz valaki hiú.

Szóval az előzmény annyi, hogy kövér vagyok mert szültem és le akarok fogyni. És most jöjjön a legjobb rész. A rákészülés.

Igenis rá kell készülni. Fel kell készülni fejben arra, hogy nehéz lesz. Ultra brutál durván gáz! Rengeteg dolog miatt. Nem tudom, hogy mikor vagy, hogy miért csak azt, hogy az lesz! ORBITÁLISAN! De majd úgyis megosztom veletek minden tapasztalatom. Szóval már 3 hete készülök rá. De nem csak fejben. Ez egy remek alkalom arra, hogy kicsit össze rendezzem az életem.

Napirendet írtam össze magamnak. Minden egyes napra külön-külön apró részletekbe menően. Muszáj valamihez tartanom magam. Sokkal jobban ki van használva az időm ha rendezettek a napjaim. Igen, kicsit hű vagyok a nevemhez ( Koczka ) hahahahaha, de remélem, hogy frankó lesz. Minden nap reggeltől estig szinte minden percem be lesz osztva. Ez is nehéz lesz, de kell. Kell a rend, kellenek a szabályok, kell a napirend. Nekem kell. Jobb leszek általa.

A vásárlás is a készülődés közé tartozik. Kicsit előbb kezdem a diétát. Nem szerdán hanem hétfőn. Vagyis ma. Mindig egy nappal később fogom kiírni a napokat. Vagyis logikusan a hétfőit majd kedden. Vasárnap be is vásároltam Apukámmal. Úgy voltam vele, hogy egy diéta vagyis inkább egy életmódváltás rohadt költséges. ( Zárójelben megjegyzem, hogy igen az. Legalábbis ez a diéta. Legalábbis nekem. ) De most csak kifejezetten a kajára gondolok.

Szóval elmentem Apukámmal bevásárolni. Mi a Lidl-ben szoktunk bevásárolni. Nálunk jó a minőség, szinte mindent megtalálok, és árban is fantasztikus. Vittem a kis bevásárlólistám össze szedtük a cuccokat ( kivéve az almaecetet és a lazacot ). Kifizettük. Mivel mást is vettünk így nem tudom pontosan, de kb 10 ezer forintba került a diéta alapanyaga. Mivel ez egy olyan diéta amit meg kell venni, így nem fogok egyik bejegyzésben sem pontos mennyiségeket megadni ( bocsi... ), de annyit mondhatok, hogy saláta, csirkemell, sok-sok zöldség és lazac is szerepel az első heti bevásárlólistán. De meg kell mondjam ahhoz képest ( legalábbis szerintem ) nem vészes. A páromnak és a kislányunknak ettől függetlenül továbbra is ugyan úgy főzök.

Ezeken kívül csinálok egy naptárat. Méghozzá olyat amit anyám is csinált nekem amikor Apukám 1-1 hónapra elutazott az USA-ba. Ez tartotta bennem a lelket. Amolyan visszaszámlálóként működött. Minden nap le kellett tépni egy cetlit és várni Apát. Talán most is beválik. Talán tartja bennem a lelket, ha látom a végét...

Hmm. Mi is van még. Van a napirend, a bevásárlás, a fejben készülés, a naptár... Jaaaah.

Előtte képek. Hát azt még nem csináltam. De ráálltam a mérlegre és 65 kilót mutatott. Ha legalább 5 lemenne azzal kibékülnék. Ha mondjuk 8 akkor azt mondom tényleg megérte a szenvedés. Ha 10 akkor nagyon-nagyon boldog lennék!!! De nem álmodozok csak reménykedek.

Még kellene vennem valami ösztönző ruhát. Tudod. Olyat amit akkor fogsz tudni felvenni amikor már lefogytál. Amibe bele akarsz férni. Bár... lehet elég lenne csak benéznem a szekrénybe. A ruhatáram kb 80%-a ilyen... Hopsz.

Hát, nem jut most más az eszembe, de holnap úgyis jelentkezem az első nap részleteivel. Most már túl vagyok a felén. Hát... dúúúúrva...

https://www.instagram.com/anyavagyokesboldog/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/
https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/lifetiltblog/?ref=br_rs
https://www.facebook.com/groups/1593042514325883/
https://www.facebook.com/groups/wearelifetilt/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr4515451270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása