Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Esküvőre készülés: Sport, fogyás

2020. június 08. - Koczka Rebeka

Sziasztok!

Hétfő van, így belevágtam az esküvői készülődésbe. Ma az edzésekről fogok nektek írni.

Ugye elhatároztam, hogy az elkövetkezendő egy hónapban ami még az esküvőig hátra van, le fogok fogyni. Igen, tudom, már nagyon uncsi, hogy évek óta nem sikerült lefogynom... Nem tudom mennyit, vagy hogyan de megcsinálom. Ma el is kezdtem az "edzést". Tudom kicsit későn írom a posztot, de ha van kedvetek még mindig csatlakozhattok, sőt bármikor amikor csak kedvetek tartja.

Kezdjük talán a táplálkozással. Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de nekem egyik pillanatról a másikra átállni egy diétára nem könnyű. Főleg egy olyan "diétára" ami nincs megszabva. Ezt úgy értem, hogy nem követek semmi diétát igazából, egyszerűen csak kevesebbet fogok enni. Talán Nyári Diánál láttam, hogy reggelire és vacsorára is fehérje shake-et ivott, ebédet evett de csak kis adagot, napközben ha éhes volt akkor magvakat rágcsált. Ha nem is így volt pontosan a lényeg kb. ez volt. Úgy döntöttem én is ezt fogom csinálni.

Ma még nem tudtam a reggelit betartani és egy isteni amerikai palacsintával kezdtük Abigéllel a napot, de holnaptól csak a cél fog a szemem előtt lebegni. De tényleg! Mert mindig csak azt mondom, hogy majd holnaptól. De már nincs holnap! Muszáj elkezdenem, mert különben nem fogok semmit sem változni.

Úgyhogy holnaptól a reggeli és vacsora 1-1 fehérje shake. Most még van itthon egy kis Lifetilt!-es matcha és sós karamella ízű fehérjém, de szerintem nem lesz elég, úgyhogy majd nézek is valamit. Reggel mikor felkelek egy nagy pohár almaecetes mentás zöld teával kezdem a napot amit már előtte lévő este megcsinálok és berakok a hűtőbe. Mellé beveszem a bogyóim. Még maradt egy pár pyruvat one-om, collagén, és hialuron a legutóbbi Lifetilt-es rendelésemből azokat szedem be valamint vitaminokat. Magnézium, C-vitamin, kalcium, béta-karotin, női multivitamin, sörélesztő kapszula, hajvitamin és minden mi jó. Ebédre ugyan azt fogom enni mint a család, csak kaja előtt megiszok fél liter vizet, így alapjáraton kevesebbet fogok enni. Tudom, hogy nem jó taktika, mert "ez így nem ér semmit", de ha kevesebbet eszem legalább nem hízok tovább. Nem azért eszem sokat, mert annyira éhes lennék, hanem mert imádok enni. Olyan finom, hogy még még még akarok enni enni és enni. Napközben sima csapvizet és zöld teát fogok inni legalább 3 litert. Ha esetleg megéhezem, akkor eszem egy kis magvat vagy iszom egy shaket. 

Természetesen megpróbálom elkerülni a cukrot, lisztet, üdítőt, chipseket, alkoholt, mindent ami csak pakolja rám a zsírt. Azt hiszem a kaja része ennyi lenne.

És az edzés. 

Rengeteg videót néztem meg, ahonnan különböző gyakorlatokat lestem el. Különböző edzésterveket olvastam el és elemeztem ki, hogy mit miért hogyan és mennyit kellene csinálni. Össze is állítottam erre a hétre egy rövidke, bemelegítő edzést amit minden reggel meg fogok csinálni. Lesznek napok amikor be fogok jelentkezni live az Instagramon, sőt lehet hogy minden nap. Legalább ez is ad egy kis motivációt...

Amint lesz egy kis időm (és kedvem) Instagram poszt(ok)ban megosztom veletek a gyakorlatsort. Előre csak annyit, hogy kar, mell, hát, fenék, comb, has erősítő gyakorlatok vannak benne de az egész nem több 25 percnél viszont belehalok. Jó lesz látni, hogy egy hét után mennyivel könnyebben fognak menni a gyakorlatok mint ma.

A hónap további részére még nem találtam ki az edzést, de terveim szerint egy rövid edzés majdnem minden nap lesz (kb 4 naponta egy pihenő nap), és minden nap mást testtájat fogunk edzeni. Én is nagyon kezdő vagyok úgyhogy nem lesz gyilkos, de tudjuk, hogy előbb fájnia kell, hogy utána fasza legyen.

Szóval kövessetek Instagramon, ahol megosztom veletek nemsokára a gyakorlatsort valamint jövök a live-al!

Addig is puszi!

https://www.instagram.com/anyavagyokesboldog/
https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr7315752732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása