Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Minden kezdet nehéz 4.0: Rebeka 1/5

2019. február 11. - Koczka Rebeka

Hellobello!

Új hét, új én. Már meg akartam írni ezt a posztot csak nem volt alkalmam. Annyi jót tettem mostanában, hogy nem volt időm. HAHAHA... Még az előtt be akartam fejezni, hogy nekiálltam volna az "életmód váltásnak". Ahogy mást úgy ezt sem veszem olyan komolyan. Nem egy durva változásról van szó, csak próbálok egyelőre egy kicsit alakítani, hátha formásodom és fogyok egy picit. Ezen kívül próbálok változtatni a hozzáállásomon, dolgaimon az életemen. 

Nem vagyok túlságosan kitartó, de egyszer fel kell nőni és tenni kell azért ha valamit el akarok érni. Úgy igazán.

Írtam már arról, hogy jobb Anya akarok lenni ( https://kismamanaploja.blog.hu/2019/02/05/minden_kezdet_nehez_557 ), jobb Barátnő ( https://kismamanaploja.blog.hu/2019/02/07/minden_kezdetet_nehez_2 ) és jobb Szerető ( https://kismamanaploja.blog.hu/2019/02/08/minden_kezdet_nehez_3_309 ). Rengeteg dolog van még amiben változni akarok, de az leginkább csak hozzám kötődik. Kezdjük is.

Étrend

A mai nappal (2019.02.11.) megpróbálok elkezdeni máshogy étkezni. Nem akarok durva dolgokhoz nyúlni vagy könyörtelen diétába fogni, mert nem akarok yo-yo effektust valamint tudom, hogy úgysem sikerülne. Mégpedig azért, hogy fogyjak. Szeretnék megszabadulni 8-10 kilotól. Szeretnék kicsit feszesedni, megválni a narancsbőrömtől és a megmaradt terhes pocakomtól. 

51794210_2216059241988050_214765712172908544_n.jpg51751397_380874912691575_541666547928662016_n.jpg51737912_368436980620533_6826242792004517888_n.jpg51800921_409091569896484_7950286478406320128_n.jpg

 

Egyelőre annyit változtatok, hogy megpróbálok elhagyni minden nemű pékárút. Nem eszem sem kenyeret sem kiflit vagy zsemlét, kalácsot, fánkot vagy bármi ilyesmit. Keresek valami alternatívát amivel helyettesíteni tudnám ezeket. Hát 3 perc alatt 2 szimpatikus megoldást is találtam magamnak. Az egyik a puffasztott rizs a másik pedig ez az extrudált vagy lap kenyér.

Ezen kívül megpróbálok minél kevesebb cukrot bevinni a szervezetembe. Nem akarok cukor mentesen élni mert, egy életem van és nem akarok olyan dolgokat enni amiket nem szeretek vagy nem ízlenek (hiszen imádok enni...), de viszont szeretnék lecsippenteni a mennyiségből. Például elhagyom a cukrozott üdítőket, szörpöket, gyümölcsleveket. A teát cukor helyett mézzel vagy üresen fogom inni. Főzés közben kevesebb cukrot fogok az ételekbe rakni. Viszont nem fogok édesítő szert használni mert az maga a szemét. Sokkal jobban tönkreteszi a szervezetet mint a cukor. 

Valamint elhagyom a csokikat, amit nem lesz nehéz mert érdekes hogy roppant édesszájú vagyok de a csoki nem vonz. A sütemények annál inkább... Mivel legtöbbször magam sütök így tudom korlátozni a bevitt cukor mennyiségét. Fagyi evés veszélye egyelőre nem fenyeget (éljen a Tél!). Ámbár borzasztó sok chipset tudok megenni egyszerre. Nem állok neki túl gyakran, de akkor rengeteget eszem... Hát kell egy kis önkontroll mert dugig van a spájz csokival, chipsszel és cukros üdítővel, de kitartok!

Csökkentem a tésztafélék mennyiségét. Talán ez lesz a legnehezebb. Imádom a tésztát. Bolognai, milánói, tonhalas, túrós, csirkés... Úr isten a pizzáról ne is beszéljünk... Ezeken kívül az is lehet hogy a sima fehér lisztet lecserélem valami másra, de ez csak most jutott eszembe. Nem nagyon vagyok otthon a diétákban...

Csakis csapvizet fogok inni, legalább 2 litert (itt, ahol élek ásványvíz minőségű a csapvíz), valamint vettem Apenta + -ot 3 féle ízben. Ezeket akarom most kipróbálni. Minden nap egyet megiszok. Ezen kívül vettem valami fogyi meg salaktalanító teát. A szoptatás miatt amúgy sem fogyasztok sok alkoholt, de maradok a heti max. 1 pohárka bornál (ugyanis rengeteg kalória van az alkoholokban).

Ki szeretnék próbálni valamiféle méregtelenítő kúrát, hogy kipucoljam a májam, vesém, ereim, csontjaim, beleim. Vannak ilyen 1 napos, 3 napos, 1 hetes cuccok. De ez a gyorsan gyorsan szerintem nem túl célravezető. Így egy 3 napos kúrával fogom kezdeni és majd csinálok egy 3 napos léböjt kúrát is. Találtam is 2 jó cikket ( http://vadaszakos.hu/lebojt-kura-otthon/ , https://femina.hu/fogyokura/tisztitokura_etrend/ ) ezeket ki fogom próbálni a közeljövőben. 

Nem szoktam reggelizni így ezt is bevezetem az étrendembe valamint a napi 5x-i étkezést. Nehéz lesz mert lusta szar vagyok, de muszáj. Kaptam karácsonyra Magic Hair hajvitamint, elkezdem szedni. Ezen felül C-vitamint, multivitamint, vasat is beszerzek. Vettem a DM-ben saját márkás zsír és szénhidrát kontroll tablettákat. Hát majd meglátjuk, hogy segít-e.

Azt hiszem mindent leírtam amit az étrendemben változtatni szeretnék. Ha valami még kimaradt, majd a következő bejegyzésekhez hozzá csapom.

Puszi

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/rebeka.koczka.5

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr4514619978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása