Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Mizu?

2019. április 03. - Koczka Rebeka

Hellosztok!

Jó régen nem jelentkeztem már. Egyszerűen csak elrohannak mellettem a napok és nem éreztem késztetést arra, hogy blogoljak. Kicsit képmutatónak tartom, hogy azért írjak valamit mert kell. Nem kell. Én döntöm el, hogy akarom vagy sem. És nem volt ihlet.

De most itt vagyok. Újra. Nem tudom meddig.

Egy párszor már elkezdtem diétázni az elmúlt hónapokban. Őszinte leszek. 1 nap után abbahagytam. Egyszerűen nem vagyok én elég erős ehhez... Imádom a tésztát, a colát, a sütit, a chipset, mindent ami hizlal. Na de most. Muszáj. 1 hónap múlva ballag az Öcsém és nincs ruhám ami feljönne rám. Ciki. Nagyon. Szóval tényleg elhatároztam magam, hogy április 1-el elkezdem a dolgot. Elkezdem magam összeszedni. Aztán 2.-a lett belőle. Most meg 3.-a... Szóval mától kezdem. :D

Csökkentem a szénhidrát mennyiséget, csak vizet iszom valamint teát üresen. Nem eszek cukrosat. Ééééés nekiálltam hétfőn tornászni. Hát még ma is izomlázam van, pedig 30 perc volt az egész. De nem adom fel. Kemény vagyok, terminátor vagyok. 

Szóval azon túl, hogy fizikálisan össze kapom magam, kicsit megpróbálok a bőrömmel is valamit kezdeni, hátha kicsit feszesebb lesz. Van egy csomó krémem amiket elhasználok, hátha valamit segít rajtam. Több projektbe is belefogtam, meglátjuk mi sül ki belőle. Majd jövök a részletekkel, képekkel.

Ezeken kívül kicsit közöségibb életet élek az interneten is. Kövessetek Instán és Facebookon.

Na puszika

https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

https://www.instagram.com/rizslabdacs/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr7214736075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása