Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

LifeTilt Közös fogyás: 3. nap

2020. február 07. - Koczka Rebeka

Ciao!

62,8 kg

Szeerda van csajok! Már csak 67 nap!!! Juhuuu. Be kell valljak nektek valamit. csaltam. Tudom... tudom... De muszáj volt. Olyan rosszul voltam, hogy muszáj volt bevennem gyógyszert. Algopyrint, köptetőt és strepsils-t. Tudom. Gyenge vagyok. DE! Meg kell mondjam jól vagyok. Sokkal jobban. El sem hiszem. Így nincs lelkifurdalásom. Sőt! Ma is be fogom venni. Basszakutya. Ennyi belefér. Nekem. Te ne tedd! Küzdj! Légy igazi harcos! Tudod... terminátor!

Szerda... Olyan régen volt már. Most, hogy ezt írom péntek van. Az agyam pedig mint egy szita. Vagy inkább egy cső. Na de, lényeg a lényeg... Ma már nincs itthon a párom, újra munkába állt. Szegény. Mert Ő meg most lett beteg(ebb). De még így se olyan beteg mint mi. És már mi is sokkal jobban vagyunk. Biztosan sokat segített, hogy Abigél átaludta az EGÉSZ éjszakát! Igen hölgyeim, lehet irigykedni!

Szóóóval szerda. A reggeli még mindig nehézkes. Ki kell találnom valamit erre a cékla dologra. Kezdek egyre inkább megtelni vele. U T Á L O M. Azt hittem nem szeretem. De ez annál több. Nem, ez nem számít. Kemény vagyok, mint a vídia. Nem kell ide a hiszti. Felnőtt ember vagyok. Ahogy Te is! Ne hisztizz, küzdj!

Szóval a reggeli változatlan. Ahogy az ebéd és a vacsora is. Jó nekem ez így. Egyelőre nem kell a változatosság. Finom és laktató. Ami bevált, azon minek változtasson az ember? 

Ahh. Bakker. Elfelejtettem. Elfelejtettem a kozmetikust. Tyűha de ég a pofám. De annyira cukik, hogy péntekre kaptam időpontot. Pedig már azt hittem csórén leszek Valentin napon. Nem mintha elmennék vacsizni, hiszen... hát... tudjátok... DIÉTA. Ha már szóba került, mozin is gondolkodtam, dehát milyen az már, hogy nem eszek nachos-t sok-sok sajtszósszal és jalapenoval??? Hmm, nyami, ez nagyon jól hangzik. Bűnözni fogok. És Ti meg tudjátok. Bűnrészesek lettetek. Látjátok... úgy híztok, hogy én eszek. Mondjuk ezt el tudnám viselni... Hahahahahaha. Jahj ne. MIKET BESZÉLEK?

Ma már nem f... Igaz, hogy még most is naponta 2x megyek nagy wc-re, de sokkal kevesebb jön ki. Valószínűleg mert annyi mindent felhasznál a szervezetem, hogy nincs mi kijöjjön. Ohh, pisilni rengetegszer járok. Mint a terhesség alatt. Még éjjel is. Frusztráló.

Szóval reggeli, ebéd, vacsora. És a DESSZERT. Ahh... Nem tudok róla eleget áradozni. Imádom. A napom tökéletes lezárása. Tudod... Mikor leteszed a gyerekeket aludni. Rend van, csend és nyugalom. A pároddal leültök és elkortyolgattok egy pohár jó vörösbort. Mi mondjuk elég trógerek vagyunk, ha szabad így fogalmaznom és a pálinkát meg a fröccsöt jobban szeretjük. De no alcohol. Így marad a fehérje.

De boros pohárban! És egy óriási kád forró vízben. Ugyanis ezt is megengedtem magamnak ma. Mert megérdemlem. Mert megérdemeljük! Kényeztessétek magatokat Ti is. Tudjátok... Boldog Anya, boldog Baba. Boldog feleség, boldog élet.

Legyetek jók! Puszi!

https://www.instagram.com/anyavagyokesboldog/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/
https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/lifetiltblog/?ref=br_rs
https://www.facebook.com/groups/1593042514325883/
https://www.facebook.com/groups/wearelifetilt/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr9815463816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása