Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

A naaaaaagy fogyás?!

3. nap - A neheze még hátra van

2019. április 17. - Koczka Rebeka

Üdv!

Először is köszönöm, hogy olvasol! Talán van valaki, valahol, aki egy kis inspirációt, erőt kap a posztjaimból és valami jobb felé veszi az irányt az élete. Jah nem, mert senki se olvassa. Muhahahaha. Na de vágjunk is bele a mai nap történéseibe.

Ma elég szar idő volt így a párom itthon maradt, nem tudott dolgozni. Hát be is fogtam egy kis vásárlásra. Nagyon örült neki. Ja nem...

Menü

Reggeli: Omlett búzakorpával és fahéjjal
Tízórai: Sárgarépasaláta gyömbérrel
Ebéd: Tőkehal párolt zöldségekkel
Uzsonna: Kávé kardamommal
Vacsora: Cottage sajt paprikával

Mint minden reggel ma is keltünk. Bár nem 7-kor, de 8-kor mindenképp. Úgy voltam vele, hogy ELÉG VOLT! Nem fogom én sanyargatni magam ilyen hülyeségekkel. A kapszula biztos önmagában is hatásos, nem kell hozzá ételmérgezés is. Majd nem eszek annyit vagy mittudomén, de kész vége, gyenge vagyok és nem csinálom tovább. HA! Ha ráállok a mérlegre és nem mutat semmi változást, akkor leszarom. Reményekkel teli szívemmel kislattyogtam a mérleghez (hiszen 2 nap alatt inkább csak híztam) és ráálltam. 61,5 kiló voltam. 2 kiló 2 nap alatt. Nem hittem a szememnek. Na baszki akkor csak nem adjuk fel!

3D chili bogyó be, gyermek elrendez. Közben meglepetésre apuci hazatért. Nekiálltam a reggelim elkészítésének. "Ohh, omlett. Én is eszem egy kis tojást.". Na... Egész jónak indult, de jó nagy szar lett a vége. Sajnos nem fotóztam le. Bakker. Na hétfőtől majd képeket is csatolok ezekhez a csodálatos ételekhez. Szóval már sütöttem a cuccot mikor meg akartam fordítani. Hát nem sikerült. Össze vissza kevergettem, lapítgattam míg egy kupac fűrészpor állagú és ízű valami nem lett belőle. Elkezdtem megetetni Abit (nem ezzel a szarral), amíg Apuci csinálta az ő tojását, khm mármint a rántottáját... Baszki hagymás-szalonnás rántottát csinált amit paradicsommal és zsemlével evett meg. MELLETTEM! Hát a nyálam meg a szemem is kifolytak. Én ott eszegettem Abival azt a száraz szart, próbáltam leküldeni a zöld teámmal, erre belenyúlt, de még az állaga se tetszett a gyereknek, gyorsan belehajította a hajamba. Köszi Puncis!

Összekészülődtünk a vásárláshoz (mert hát egy gyerekkel nem olyan könnyű elindulni bárhova is...), feldaraboltam a tízóraim és már mentünk is. Jah, hogy otthon hagytam természetesen, segáz... Bevásároltunk, hazaértünk, Abit letettem aludni. Rendet raktam, Mama (iker családi házban lakunk és a párom Mamája a szomszédunk) megcsinálta az ebédet ami amúgy RÁNTOTT HAL VOLT pontpontpont, én pedig a sajátom ami párolt hal és zöldség (ami amúgy kifejezetten jóra sikerült), közben bevertem a répám. A sárga répám... Természetesen nem bírtam ki, így dugiban megettem egy kis szelet rántott halat fokhagymás öntéttel...

Az uzsonnám csak egy kávé volt de már fel sem tűnik. Napközben megiszogattam a teám, de egyáltalán nem éreztem magam éhesnek. 

Vacsira betoltam azt a cottage cheese-t egy jó nagy paprikával. Még sosem ettem ilyet azelőtt, de nem volt rossz. Kicsit a körözöttre emlékeztetett. Jah és nem bírtam ki, megettem egy almás-pudingos péksütit, de azt hiszem ezt inkább engedjük el...

Alkoholt azóta csakis rumkugel formájában fogyasztok, de csak napi 3-5 szemet. Nem mintha előtte olyan sokat ittam volna szoptatás mellett, de azért nem árt leszögezni. Hálistennek haláleset nélkül zárult ez a nap is bár Abinak a fürdésnél volt egy kis halálközeli élménye de psssssszt...

Jelentem KITARTOK! Na pááá

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

https://3dchili.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr6414762294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása