Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

A naaaaaagy fogyás?!

6. nap - Mikor érzed a változást

2019. április 25. - Koczka Rebeka

Hellobello!

Elérkeztünk a diétám 6. napjához. Ki gondolta volna, hogy idáig eljutok?! Én biztosan nem. Természetesen csalás nélkül nem ment, de én ezt vállalom. Nem tudok egyik napról a másikra átállni egy "rendes", megszokott étkezésről egy fogyókúrára. Mert nem. Büszke lehet magára aki igen!!! Mindig vannak mérföldkövek az életünkben, nekem most a diétában a holnapi nap lesz az. Hétfő lesz. Valaminek a kezdete.

Csupán csak 2 kiló ment eddig le rólam, de az nem jött vissza. Ezzel ellentétben én sokkal nagyobb változást vélek felfedezni a testemen. Kívül is és belül is. Tényleg sokkal jobban vagyok. Nincs folyton nyomasztó éhségérzet. Boldog vagyok, vidám vagyok az eredményeket látva. Egészségesebbnek érzem magam ami nem azt jelenti természetesen, hogy az is vagyok, de maga a tudat is csúcs. 

A bőröm is szebb lett. A combomon kevésbé látszik a narancsbőr. A hasam nem feszesebb de laposabb és az úszógumim is kezd eltűnni. Boldogabban nézek a tükörbe mikor ezt láthatom. Tegnap már írtam, hogy rám jött egy ing amit több mint 1 éve nem tudtam már hordani. Nem tudom hogy s miért de így van. Pedig még mindig 61,5 kiló vagyok. 

És ez az a mérföldkő. Holnap hétfő és még keményebben állok bele a diétába. Semmi csalás de minden nap mozgás. Bőr radír, krémek, váltózuhany. Rengeteg kencém van itthon aminek végre hasznát veszem és elfogyaszthatom. Mert akarom. Mert érzem a változást. Mert látom a változást. Mert kérdezték, hogy "fogytál?" És ez melengeti a lelkem ami ilyenkor nagy löketet tud adni.

Na de térjünk vissza a vasárnaphoz. Tudni kell, ha vasárnap, akkor húsleves-rántotthús a menü... Gondolhatjátok. Csaltam...

Menü

Reggeli: Fehér joghurt kivivel és gyömbérrel
Tízórai: Fehér joghurt fahéjjal
Ebéd: Zöldségen párolt csirkemell rizzsel + húsleves
Uzsonna: Zöldséglé
Vacsora: Saláta barna rizzsel és paprikával / RÁNTOTTHÚS BORRAL

Ébredés, de vasárnap lévén kicsit később, 8-kor, 3D chili be. Apuci hazaért, 9-kor gyors reggeli aztán főzés. Mivel vasárnap van így hosszabb a menü a szokásosnál. Húsleves tésztával, rántott hús, krumplipüré, tejfölös uborka saláta, sütemény. Ezen felül a saját ebédem is el kellett készítenem. Nem panaszkodhatok, mert rengeteg segítséget kaptam a páromtól, a Mamától és Abigéltől. Együtt klopfoltuk a húst és segített Apukájának panírozni is. A nagy főzőcskézésben elfelejtettem tízóraizni, de nem is baj mert délben már ebédeltünk.

Ott nem annyira csaltam. Csak egy tányér üres leves ettem meg a saját kajám előtt. Elpakoltunk és jöhetett a délutáni szundi.

Abi természetesen nem így gondolta. Ő fél 3-kor ébredt mert neki ennyi elég volt, így Anya is csatlakozott hozzá. Játszottunk, bújócskáztunk aztán felébresztettük Apát. 4-kor uzsonna. Abinak vajas kenyér egy kis répával nekem pedig egy pohár paradicsomlé. Nyamiiii.

Vasárnap van, csak nem ülünk otthon a picit hűvösebb idő miatt. Felöltöztünk és elmentünk egyet fagyizni. Igen. FAGYIZTAM! 2 gombócot is megettem. 1 karamellát és 1 görögdinnyét. Valami fantasztikus ez az albán fagyizó... Aztán lesétáltuk a fagyit. No problem. Találkoztunk Anna barátnőmmel, átjött egyet borozni.

Hát társaságban enni marhajó, ki akar joghurtot meg salátát vacsorázni?! Bedobtam 2 rántott húst rizzsel, barackkompóttal utána egy szelet sütit toltam rá és az egészet leküldtem 2 pohár, valami fantasztikus rozéval. Badummtiss. Igazi rosszlány vagyok. 

Szóval jól alakult a vasárnapom is. De holnap HÉTFŐ. Minden megváltozik! Remélem...

Addig is legyetek jó rosszak, készüljön a bícsbádi. Puszi.

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr6914764672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása