Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

LifeTilt Közös fogyás: 2. nap

2020. február 07. - Koczka Rebeka

Üdv nálam!

63,5 kg

Új nap, új remények. De meghalok. Nagyon rosszul vagyok. Nem vettem be semmilyen orvosságot mert hát... tudod...cukor van benne... Jó hülye vagyok, tudom.

Előre leszögezem, hogy nem fogok össze-vissza rizsázni a semmiről, hiszen minek. Kinek van ennyi ideje? Nekem nincs, bocsi.

Hálistennek a párom ma is itthon van mert szar az idő és így nem lehet fát vágni. Szóval van segítségem. El is kél ugyanis még sokkal szarabbul vagyok mint tegnap. Reggel nem bírtam megszólalni. Fájt az orrom, a torkom és a tüdőm. De piszkosul. Nem vagyok én terminátor. Anya vagyok. Igen, tudom, az majdnem ugyan az és a szemem is néha vörösen izzik, de azérthátna.

Ugyebár egész héten ugyan azt eszem így a kajákban nem fogok tudni újat mondani. Legfeljebb az elkészítésükben.

Mégpedig reggel egyből azzal kezdtem, hogy a napindító zöld teámból kihagyom az almaecetet és külön iszom meg. Hogy csak 2 korty legyen a szar. ROSSZ DÖNTÉS! Ez a zöld tea valami borzasztó volt. Esküszöm jót tett neki az almaecet. Óriási harc volt. De lenyomtam. Mert MUSZÁJ! Ezután még jött az a borzasztó céklasmoothie. Ahh. Nehéz. Kurvanehéz. Legalábbis nekem. 

Az ebéd ugye sali, csirke és sütőtök. Ugyan úgy elkészítve mint tegnap. Hiszen bevált. Minek változtatni amíg így is le tudom tolni a torkomon? Finom. Szeretem. Ez a lényeg. És képzeljétek! AZ EGÉSZ TÁL SALÁTÁT MEGETTEM! MINDET. Nem kellett semmit turmixolni. Büszkén mondom, hogy befaltam. A stratégiám az, hogy naaagy falat saláta mellé kis falat csirke vagy tök. És bejött. Faszaaaaa.

Igen. A hasam ma is rohant. Rohant az életéért. De már tűrhető a dolog. A célért mindent. Majdnem mindent.

A vacsi se volt más. Viszont ma már sütőpapíron sütöttem a halat és a krumplit. És megettem az ÖSSZES salátát. Megint! Tök jó érzés. Ösztönöz. Főleg a sós karamellás shakem. Amit amúgy ha jól tudom 25 különböző ízben lehet kipróbálni. Egy kis reklám. Ha valaki budapesti akkor menjen el! Ingyenes fehérje kóstolás, február 12. Itt az esemény: https://www.facebook.com/events/2858860257504151/ Én sajnos elég messze vagyok, úgyhogy majd talán legközelebb.

Tudom, kicsit összeszedetlen a blog, de igen csak kezdő vagyok, nézzétek el nekem. Nem tudom még pontosan milyen szisztéma szerint írjam őket így ami éppen belefut a kobakomba azt vetem a "papírra". 

Tegnapi posztból kihagytam egy-két dolgot. Láttam, hogy több anyuka is gondolkodik a diétán, de nem mer belevágni mert szoptat. Ehhez kapcsolódik egy majdnem 1 éves bejegyzésem: https://kismamanaploja.blog.hu/2019/02/15/szoptatas_aggodas . Ne aggódjatok. Nincs rá okotok. A kaja mennyisége amúgy se befolyásolja a tej mennyiségét. De ebben a diétában nem fogtok éhezni! Ez biztos. Csupa egészséges étel van benne. Sovány hús, hal, és zöldség. Nem csak magatoknak de a babátoknak is jót tesztek vele. Így a sem a tej mennyisége sem tápanyagtartalma nem fog csökkenni. Főleg, hogy legalább napi 3 liter folyadékot KELL bevinni. Na ez már befolyásol(hat)ja a tej termelést, de csak POZITÍV irányba! Abigél már elmúlt másfél éves és még mindig szoptatom. Nekem már az első nap érezhetően több tejem lett. Szóval ez ne tartson vissza Titeket!

Még ami eszembe jutott az az, amit a tükörbe látok. Eskü vékonyabbnak látom magam, de persze lehet, hogy csak a szemem romlik... A hasam laposabb lett ( lehet csak a fos@snak köszönhető... ). A bőrömön még nem látom a változást, dehát 2 nap után ne várjunk csodát. MER'MÉRNE?! Energikusabbnak nem mondanám magam, hiszen a betegség miatt olyan vagyok mint a mosottfos, sőt a fejem is fájt, de remélem ezekkel az egészséges kajákkal mielőbb kilábalok belőle.

Ohh, és képzeljétek. A lányom megeszi előlem a kajám. Ellopja a salátám. Kiabál hogy adjak neki. A kakaós csiga mellé. Micsoda ízlés...

Azthiszem ennyi. De nem tudom. Betegvagyokmintaszar.

Puszi

https://www.instagram.com/anyavagyokesboldog/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/
https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/lifetiltblog/?ref=br_rs
https://www.facebook.com/groups/1593042514325883/
https://www.facebook.com/groups/wearelifetilt/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr3115462214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása