Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

LifeTilt Közös fogyás: 8. nap

2020. február 12. - Koczka Rebeka

Salom!

62,6

Új nap, új hét. Ismét hétfő van. Elkezdődik a diétám második hete. Vártam is meg nem is. Végre nem kell céklát ennem. Ahh, megkönnyebbülés. Viszont egy újabb mumust köszönthetek a konyhánkba. A cukkinit. Nem tudom hirtelen eldönteni, hogy melyiket utálom jobban. Tudom... felnőtt emberként ételeket utáni elég gyerekesnek tűnik, de annál felnőttebb ennek ellenére mégis megenni. Valamit valamiért...

Délelőtt útra kellett kelnünk Abigéllel mert sem szombaton sem vasárnap nem tudtunk mindent beszerezni. Felkeltem, megreggeliztem. Ezen a héten zabkását fogok reggelente falni. Ebbe keverem a sós karamellás fehérjét. Mikróban készítem el. Mikor kiveszem karamellás popcorn illata van. Naaaagyon jó. A reggelit, mint az előző posztban láthattátok, több mint fél órán át bűvöltem mire úgy nézett ki ahogy. Ennek ellenére kb 10 percbe telt betolni. Közben írtam néhány posztot. Aztán összekészülődtem, felkeltettem Abit, összekészítettem és elindultunk a nagyvilágba. Elmentünk bevásárolni. Nagy mákunk volt, mert mindent kaptunk amiért mentünk. Így már gőzerővel mehet a diéta.

Hazaértünk és nekiálltunk a szokásos dolgainknak. Rendrakás, mosás, teregetés, takarítás és főzés. Haza ért a párom, megebédeltek és letettem Abit aludni. Utána nekiálltam az ebédemnek.

Hát, erről a hétről se maradhat ki a csodálatos társam és hű szeretőm a saláta. Saláta minden mennyiségben. Saláta, rukkola, bébi spenót. És ez csak a köret! Ezen kívül még 4féle zöldséget kell betolnom. Lila hagyma, cukkini, gomba és répa. Megmondom őszintén eléggé ódzkodtam ettől a menütől. Hát... semmi jóra nem számítottam. Megdinszteltem a lila hagymát egy icipici kókuszzsíron majd rádobtam a reszelt répát. Összepároltam őket majd mehetett rá a szeletelt gomba és a felkockázott cukkini. Egy kis só, bors, fokhagyma, oregano és bazsalikom. Megpároltam és egy kicsit rá is pirítottam. Félve szedtem ki a tányérra és kóstoltam meg. Hiszitek vagy sem, nagyon nagyon finom lett. Lehet csak azért ízlett ennyire, mert alacsonyak voltak az elvárásaim, de a lényegen nem változtat. Finom volt és nekem ennyi éppen elég. Mellé pedig lazac a fehérje.

Délután nálunk járt az egyik barátnőm, átrágtuk magunkat az élet apró-cseprő dolgain. Tudjátok milyen az... Csacsogtunk. Pedig nem vagyunk azok a trécselős lányok, dehát néha meg kell beszélni a fontos dolgokat egy jó üveg bor mellett. Vagy kettő esetleg három mellett. Természetesen kora délután volt így nem ittunk (annyit). Nem, komolyan. Azt tényleg mellőzöm, így nem volt az igazi...

Aztán eljött az este. A vacsora ideje. A tányérom nagy részét ismét a saláta foglalja el. A szélén egy kis bulgur kandikál ki. Bevallom sosem próbáltam. Ezekkel az ismeretlen dolgokkal mindig egy kicsit bizalmatlan vagyok. De nem gondolkodtam rajta egy percig se, hogy megegyem-e, hiszen ez van a diétában. Fogalmam se volt, hogyan kell elkészíteni, de miután utánaolvastam kiderült, hogy tök egyszerű. Ééééés meglepően finom! Rizshez tudnám hasonlítani, de annál finomabb. Mondtam is a páromnak, hogy be fogjuk vezetni és nem tiltakozott... Haladunk az egészség felé! Egy jó adag csirkét ehettem mellé. Nyamnyamnyam.

Viszont sajnálatomra az estémet ezen a héten nem zárhatom borospohárból szürcsölt sós karamellás fehérjével. Nem baj, marad a szex...

Az agyam már teljesen kikapcsolt így szerda éjjel. Úgyhogy nem nagyon emlékszem mit írhatnék még. Nem sokára újra jövök.

https://www.instagram.com/anyavagyokesboldog/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/
https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/lifetiltblog/?ref=br_rs
https://www.facebook.com/groups/1593042514325883/
https://www.facebook.com/groups/wearelifetilt/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr4915470300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása