Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Minden kezdet nehéz 4.0: Rebeka 2/5

2019. március 02. - Koczka Rebeka

Hahi!

Van egy kis időm míg a gyerek durmol. Gondoltam ha már rend van, fől a kaja, minden oké akkor írogatok egy kicsit. Ugye mondtam, hogy lista szar voltam / vagyok így még nem álltam neki májszelf átformálásának. Na de! Holnaptól hivatalosan is március, az egyik legszebb és legkedvencebbem hónap az évben, így mikor is álljak neki, ha nem most. Vagy soha...

Testmozgás

Ugye írtam már az első részben, hogy életmódot próbálok váltani. Hát ebből eddig annyi sikerült, hogy nem eszem kenyeret és minden nap beszedem a vitaminom. Na de ugye az étrenden kívül azért érdemes lenne egy kis mozgást is belevinni az éltembe. Természetesen azon kívül hogy egész nap a gyerek után futok...

Terveim szerint többféle mozgásformát is ki fogok próbálni. Szeretnék elmenni futni. Régen is nagyon szerettem. Kikapcsol, felpörget, megnyugtat, átmozgat. Egyszerűen csak király. Pedig emlékszem még a suliban a 12 perces tesztekre, hogy mennyire utáltam. Tejóég. Ja és olvasni is utáltam. Most mit meg nem adnék egy kis nyugiért, hogy be tudjak fejezni egy könyvet amit elkezdtem...

Szóval az egyik a futás. Persze babakocsival és gyerekkel. Csak még nem használjuk a sport részt, és nincs olyan jó idő, hogy rá tudjam magam venni, hogy kimozduljak... A másik a jóga. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet, de sajnos nem nagyon van lehetőségem rendszeresen eljárni jógaórákra, pedig a városban sok szuper hely van ahol csinálhatnám. Ezért letöltöttem egy csomó jóga appot a telómra, csak időm nem volt még átnézni őket. Na de majd ha lesz huhuuuu. Akkor frissítem a bejegyzést :D

A harmadik az a baba-mama torna. Erről már az egyik bejegyzésemben írtam és adtam is hozzá linkeket. Amiket gondolom már természetesen mindenki kipróbált...!! ( amúgy ennek a bejegyzésnek a végén találjátok a linkeket: https://kismamanaploja.blog.hu/2019/01/18/anyutest_avagy_en_lettem_a_miloi_venusz_szules_utan )

A negyedik, és egyelőre az utolsó az egy jó kis app a telómon. Mégpedig ez: 

52845283_553820538439116_2000892402688065536_n.jpg53034594_1973979329366647_7772334090568597504_n.jpgAhogy a neve is mutatja 30 napos kihívásokat lehet benne teljesíteni. Van kéz, fenék, láb, has és egész testes edzés is. Minden nap fokozatosan emeli a követelményt. Be tudod állítani hogy milyen szinten szeretnéd csinálni. Nekem nagyon megtetszett, remélem lesz hozzá kedvem...

 

 

 

 

 

 

Szóval így próbálok a mozgással is kicsit játszadozni. Ha bármi kérdésetek lenne írjatok nyugodtan. Ja azt majdnem elfelejtettem, hogy van egy jó kis app a Sweatcoin amit nálam is láthattok. Ezzel pénzt kereshettek miközben sétáltok. Regisztráljatok a kódommal és máris kerestetek 5 coint! www1.sweatco.in/i/rebeka111696 

Na lépek, mert Abi felkelt és énekel. Pusziii!

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/rebeka.koczka.5

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr6114659445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása