Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Minden kezdet nehéz 4.0: Rebeka 3/5

2019. március 03. - Koczka Rebeka

Szervusztok!

A bejegyzéssorozatom 3. részéhez értünk. Jelentem még mindig nem diétázom, sportolok vagy bármi ilyesmi, megtartottam a "lusta szar" státuszom! Elhalasztottam az egészet hétfőre. De most már tényleg komolyan gondolom... Elkezdtem nézegetni a jóga appokat, de még nem nagyon értek hozzájuk. Viszont most elérkeztünk ahhoz a részhez ahol arról írok, hogy szeretnék jobban részt venni a közösségi életben. Az interneten.

Közösségi média

Minden bejegyzésem után be szoktam linkelni a Facebook és az Instagram oldalam. Jut eszembe, Te követsz már? Ja nem. Mert uncsi vagyok. Hétfőtől ezen is szeretnék változtatni. Heti legalább 1, de inkább 2-3 blogbejegyzést tervezek, annak függvényében mi történik velünk. Már meg van a kis füzetecském amiben fel vannak vázolva, hogy mit, mikor, hogyan osztok meg veletek.

Kicsit építgetem az oldalaimat, hátha több embernek megtetszik, több embernek tudok segíteni. 

Nézzük is. Ha valaki esetleg nem lenne fent a Facebookon, akkor sem vesztett semmit. Mint a neve is mutatja egy virtuális "névjegyzéknek" indult, igazából egyetemek részére. Van egy film róla a Social Network. Hogy abból mi igaz és mi nem, azt nem tudom.
Régen sokkal jobb volt, legalábbis szerintem. Jó, persze. Mondom én ezt úgy mint magánember. De például frankón lehet heppöningeket rendezni. Vagy reklámozni. Különböző éttermeket, boltokat, cégeket, tárgyakat, mindent amit csak el akar adni az ember. Én igazából kontaktus tartásra használom. Ezen keresztül üzengetek a barátaimnak, páromnak, bárkinek akivel fel tudom venni a kapcsolatot. 
Valamint ezen felül tagja vagyok egy csomó baba-mama csoportnak. Na hogy ott mik tudnak menni... Ajajajajajaaj. Na de mindegy. A lényeg az, hogy nekem mint magánszemélynek nem nagyon csigázza fel a képzeletem. Néha végiggörgetem, de nem történik semmi. Ettől függetlenül majd meg akarom csinálni rendesen a Facebook oldalam, hátha lesz belőlünk valami...

A következő közösségi applikáció az az Instagram. Ez egy képmegosztó programnak indult, ami rengeteg változáson és fejlődésen ment keresztül, kisebb-nagyobb sikerrel. Mindegyikben van egy ilyen, hát sokszor bosszantó (legalábbis számomra) algoritmus, ami a képedbe nyomja azokat a dolgokat amiket sokszor nézegetsz, viszont így van amiről lemarad az ember... Ettől függetlenül nagyon szeretem. Sok embert el lehet érni vele. Rengeteg inspirációt gyűjthet az ember. Szintén nagyon jó reklámfelület, szinte bárkinek. 
Erre már nagyobb hangsúlyt fektetek, mert szerintem sokkal több emberhez eljuthatok vele. Bármilyen céllal. Engem is rengetegen megtalálnak, ha esetleg keresnének...

Van még ezen kívül a Pinterest, ami szerintem itthon nem örvend akkora népszerűségnek mint Amerikában. Vagy legalábbis nincs annyira kihasználva mint kint. Én is elkezdem kicsit megtanulmányozni, hátha jobb mint gondolnám. 

Persze rengetegféle applikáció van még a telefonomon, de azok nem annyira socialnetwork-ös dolgok.

Azt hiszem ebből nem nagyon lehet többet kihozni. Ha jól emlékszem még van két rész ebből a blogsorozatból, de hogy mik lettek volna a témák arról fogalmam sincs. 

De addig is puszi!

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/rebeka.koczka.5

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr6914663781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása