Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

A naaaaaagy fogyás?!

1. nap - Minden kezdet nehéz...

2019. április 14. - Koczka Rebeka

Sziasztok!

Ma 2019. április 9.-e kedd van és elkezdtem életem első fogyókúráját 63,5 kilóval. Hát már most elmondtam magam minden büdösbunkónak és ne folytassam minek.

Meghalok. Úgy érzem itt a vég!

Nekem, aki imád enni, 28 napig egy diétát kell követnem. Hogyan? Miért? Édesistenemekkorabarmot!

Azért mert megvettem a kapszulát. És ha már megvettem akkor igenis rendesen fel fogom használni. Nos, az étrend lényege a fűszer. Ezen kívül sok folyadék, úgy mint víz, tea és napi 5x-i evés. Ami nagyon fontos, ugyan azokban az időpontokban, hogy a testünk tudja, nincs szükség raktározásra, mert nem fog éhezni!

Leírom nektek, hogy melyik nap mit ettem, de receptet nem írok hozzá... Ahogy említettem, a tabletták mellé kaptok a csomagba egy 28 napos étrendet amit követhettek és narancsbőr gyilkos tippeket. Kicsit lehet benne "csalni", mert variálhatod a kajákat a hétről. Én is ezt teszem. Van amikor nem kívánom, vagy nincs kedvem főzni, vagy bármi, akkor cserebere.

Menü

Reggeli: Kefír banánnal és fahéjjal
Tízórai: Kávé kardamommal és fahéjjal
Ebéd: Tészta
Uzsonna: Grapefruit gyömbérrel
Vacsora: Kenyér / Tészta

Nos... Én hétfő este ügyesen kiszámoltam mikor fogok enni. Az első kaja 7:30-kor lesz és utána 3 óránként a többi. Ehhez legkésőbb 7-kor fel kell kelnem, mert ugye fél órával a kaja előtt be kell venni a 3D chili kapszulát. Be is állítottam az órám 6:45-re, reggel ki is pattantam az ágyból. A rémálom csak itt kezdődött. Vagyis nem, mert eléggé megviselt a 6:45-ös kelés is, de az csak a jéghegy csúcsa...

Felkeltem és bevettem a bogyóm 7:00-kor. 7:15-kor levánszorogtam, hogy megcsináljam a reggelim. Közben felkelt Abi. Elrendeztem és megettem a reggelim. Nagyon fincsi volt ahhoz képest, hogy eléggé féltem tőle, mivel meg voltam róla győződve hogy utálom a kefirt, pedig még sosem kóstoltam előtte... Tévedtem. Csináltam magamnak 1,5 liter zöld tea-fogyi tea keveréket, hogy azt kortyolgassam a nap folyamán. Tettem vettem, csináltam a napi teendőim, aztán jött a második bogyó, majd 10:30-kor a tízórai.

Azt is elfogyasztottam. Egy instant kávé, kis fahéjjal, nem nagy szám. Jól nem laktam, az tuti... Úgy 1 óra múlva kezdtem magam gyengének érezni. Aztán remegtek a kezeim. Nem durván, de érezhetően elment minden erőm és majdnem rosszul voltam az éhségtől. Alig vártam a megmentő ebédet 13:30-kor ami egy nagyon frankó spenótos-paradicsomos-mozzarellás tészta volt.

Tészta lévén elég gyorsan éhes is lettem, de 3 órával később már jött is az uzsonna 16:30-kor. Valami borzalom volt. Az a gyömbér úgy csípett... Hát nem tudom ki találta ki ezt a diétát, de egye ő én maradok a rántott húsnál... Vendégségbe mentünk szülinapot ünnepelni, úgyhogy itt volt az ideje csalni. Betoltam EGY EGÉSZ SZELET szenyót meg egy szelet TORTÁT. De édesistenemmilyenjólesett.

Aztán jött a vacsi 19:30-kor. A kenyér helyett megettem a maradék tésztát mert nem tudtam elképzelni, hogy én azzal az 1 szelet kenyérrel jól laknék. Szóval csaltam. Megint. De legalább túl éltem a napot...

Szóval borzalmas volt, csaltam is, de túl éltem. Bár a lendületem megtört, de azért folytatom a dolgot. Első nap teljesítve!!!

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

https://3dchili.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr614760878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása