Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

A naaaaaagy fogyás?!

5. nap - Az ing

2019. április 19. - Koczka Rebeka

Csáó!

Eljött az 5. nap a 3D chilis diétámban. Szombat van. Ez annyit tesz nálunk, hogy Apuci itthon tölti az eeeegész napot szinte, így elintézzük az ügyes-bajos dolgainkat.

Menü

Reggeli: Író fagyasztott málnával / Joghurt fagyasztott eperrel
Tízórai: Csirkesonka
Ebéd: Lecsó csirkével / Fasírozott rizzsel és barackkompóttal
Uzsonna: Paradicsomlé chilivel
Vacsora: Sült alma mazsolával, korpával, fahéjjal / Fasírozott rizzsel és barackkompóttal

Abival ma 9-ig, amíg Apa haza nem ért, döglődtünk az ágyban. Tévéztünk, szopizott, játszottunk, csak a szokásos. Aztán lementünk reggelizni. Peti szendvicset evett én a joghurtom Abi pedig vajas zsemlét. Imádja. Miután végeztünk és eltakarítottuk a romokat, nekiálltam összekészíteni a családot.

Gondolom mindenkinél óriási dilemma, hogy mit vegyen fel mikor kilép a lakásból. Itthon még csak-csak elvagyok egy cicanaciban felkonytolt hajjal, de azért utcára nem lépnék így. Dehogynem. Leszarom. De máshova úgy se megyek, akkor legalább a boltba normálisan nézzek ki. Hashtag momlife. Kivasaltam a hajam majd megálltam a szekrényem előtt. "Mit vegyek fel?", "milyen idő van?", "nem, ehhez túl hideg", "nem, ehhez túl meleg", "tegnap is ez volt rajtam", "NINCS EGY GÖNCÖM SE!", "jól van leszarom, ez jó lesz csak mennyünkmáá". Kikaptam a fehér ingem (ami tudom, hogy nem jó a hab testemre, de azért néha-néha felveszem, hátha átszabták a manók...) és PASSZOLT!!!. Eddig vagy a karomon volt feszes, vagy a csöcsöm buggyant ki, vagy elálltak a gombok és belehetett látni, ODA. De most nem. Semmi. Mint mikor megvettem. Ugráltam örömömben. Tényleg nem a kilók számítanak, (ugyanis az változatlanul 61,5) hanem a centik. Azokat viszont nem mértem az elejétől így mindegyis. Látom a változást. Oooooh yeeeeah.

Most már boldogan felkerekedhettünk és bejárhattuk a város boltjait. Ugyanis rájöttem, hogy nekem mostanság ez a szórakozás. Nem megyek táncolni, bulizni, moziba. Én vásárolni járok...

Voltunk drogériában, munkaruhaboltban, festékboltban, gyógyszertárban, barkácsüzletben, fotózkodni, élelmiszerboltban. Dél múlt mire hazaértünk. Bedobtam az EGY SZELET csirkemellsonkám mustárral tízóraira és nekiálltam az ebédnek. Mármint megfőzni. Nem zabálni! A többiek addig lefeküdtek szundizni. Kimerítette őket ez a nagy vásárlás...

Csak egy kis rizst készítettem, mert tegnapról maradt még fasírozott. Sóskát akartam még mellé szószként, de az egész városban nem lehet kapni. Ha nem jártunk végig 5 boltot akkor egyet sem. Kiderült, hogy majd 2 hét múlva jön a már friss, most nem szállítanak sehova. Szóval, ha ti is sóskahiánnyal szembesültök, ne csüggedjetek, nemsokára érkezik. Spenót, az bezzeg van... Pfuj.

Felkelt a kis csapat, nekiálltunk az ebédnek. Mivel rohadtul nem volt kedvem főzőcskézni, így nem tudtam magam rávenni a lecsómra. Hát maradt a fasírozott rizzsel és barackkompóttal. Jaj de kár... Jöhetett a szokásos kávé majd Apuci lelépett megetetni az állatokat. Mikor Peti hazaért meguzsonnáztunk Abival. Én frankó paradicsom levet chilivel (amitől úgy égett a belem mint a Reichstag), ő meg egy kis zsemlét répával. Aztán átvittem a szomszédba kicsit Mamázni, addig én írtam a blogot.

Kicsi Mama, kicsi séta, sok-sok játék Apával, naaagy pancsi, vacsi aztán csicsika. Abigél kidőlt mi pedig csak ezután megyünk vacsizni. Ki gondolta volna, hogy nem fogok almát sütni este 8-kor főleg nem mazsolával (amit utálok), hanem inkább megeszem a maradék fasírtot. Na? Ki tudta? MINDENKI! Szánalmasan gyenge vagyok. De nagyonakaroooom. Valamikor egyszer majd sikerülni fog. Ugye? UGYE???

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr9814763022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása