Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Popsitörlő by Baby Dove

2018. október 23. - Koczka Rebeka

baby-dove-rich-wipes-1400956_png_ulenscale_490x490.pngSziasztok!

Ahogy azt már nagyon jól tudjátok, a trnd jóvoltából a pici lányommal Abival, terméktesztelésen veszünk részt. Mégpedig a Baby Dove termékcsalád tagjait próbáljuk ki. Eddig megismerkedhettünk a fürdetővel, testápolóval, samponnal és most következzen a popsitörlő is.

Az első dolog ami szembetűnő, legalábbis számomra, ahogy azt már a videóban is említettem az, hogy csak 4db-os csomagolásban lelhető fel a boltok polcain. (Legalábbis a DM-ben.) Mikor az ember ki szeretne próbálni valamit nem akar egyből nagy bevásárlást csinálni az adott termékből. Szerintem... Mert mi van, ha nem válik be. Megy a szemétbe? Vagy a jobbik eset, ha elajándékozza... Szóval ez számomra egy fekete pont...

Ettől függetlenül nagyon csinos kis csomagolása van. Ez is mint a termékcsalád többi tagja kék-fehér köntösben lapul és hangosan suttogja hogy "vegyélmeg!vegyélmeg!". Négyszer ötven darab van a zacsiban. Nagyon szép a designja a benne lévő csomagocskáknak is. Én jobban szeretem azokat a popsitörlőket amiknek a nyitása-zárása egy műanyag fedelecskével van megoldva. Ennek viszont ragacsos, ami egy idő múlva már nem zár rendesen és kiszáradhat a popsitörlő. 

50 darab törlőkendő található egy tasakban. Fehér színűek, finom tapintásúak. Próbáltam már egy pár popsitörlőt. Volt ami bevált és volt ami nem. (Majd erről is fogok írni.) Ez viszont nálam határeset. Jó nedves, de nem tocsog és áztat el mindent. Viszont a babára száradt dolgokat is simán lehozza, ennek ellenére gyengéd a bőrhöz. És nem csak a fenekéről, mert ez nem kifejezetten popsitörlő, inkább törlőkendő. Hiszen az egész testen alkalmazható.  Én ezzel mindig egy kicsit szkeptikus voltam. Nem szívesen törölgetem minden félével a babám arcát. Láttam már különböző képeket ilyenekről... De ez semmiféle irritációt nem okozott nálunk. Sem pofi, sem fenék, sem a test más pontján. A kendő mérete is egészen megfelelő. Nem kell belőle fél csomaggal elhasználni, nagyobb adagok esetén sem. Ha kiveszünk egyet "hozza magával" a következőt, így nem kell egy kézzel össze vissza turkálni, hogy kiszedhessünk még egyet. 

Viszont. Számomra borzasztóan szagos. Ugyan azt az illatot érezhetjük rajta, mint a család többi tagján. De ez nekem itt már egy kicsit sok. Nagyon erős mű hatását kelti számomra. Viszont akinek bejön ez az illat az nagyon fogja szeretni!

Ez is mint a többi hipoallergén, parabén és ftalát mentes. Ezen kívül nem tartalmaz alkoholt, így nem szárítja ki az érzékeny bababőrt. Gyengéd akár a víz ezért akár újszülötteknél is használható. 

Ha bejött a fürdető, testápoló, sampon illata, akkor jó szívvel ajánlom a törlőkendőt is.

Túl vagyunk az összes Baby Dove termék első tesztelésén. Nagyon élveztük mind a ketten. Hetente fogok update-elni ebben a témában egészen november 15-ig. Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket és Ti is ki fogjátok próbálni a termékcsaládot!

 

https://www.dove.com/hu/baby.html

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr9314317841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása