Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Alvás?!

2019. január 17. - Koczka Rebeka

Helloka!

Sok poszt megfogalmazódott a napokban a fejemben, csak sajnos időm nem volt eddig kivitelezni. Ne aggódjatok nemsokára jövök azokkal is! HA HA HA mintha valaki olvasna....

Viszont most jöjjön egy mindenkit foglalkoztató téma: az ALVÁS... vagy inkább NEM alvás?

Abigél egy kifejezetten jó gyerek. Sőt! Ezt talán nem is ez a megfelelő szó rá. Sosem találkoztam még olyan gyerekkel mint ő. És ez nem dicsekedés meg semmi ilyesmi. Le is írom miért. 

Mikor megszületett és rám rakták (miután össze varrtak a császár miatt) egyből el kezdett szopizni. Csodálatos volt. Aztán a kórházban is olyan volt mint egy kis angyal. Mikor megvizsgálták és az utolsó nap megfürdették akkor hallottam csak a hangját. Végig aludta a babafotózást, szinte percre pontosan 3 óránként ébredt. Elkezdtem beállítani a napirendjét ami azóta is bevált. 2 ágyas szobában voltunk és a mellettünk lévő baba nem hazudok, egy pillanatra se hagyta abba a sírást, de Abigélt nem hatotta meg. Ahogy semmilyen más zaj sem. 

2 héttel a születésétől kb minden éjjel csak 1x ébred, nagyon jó alvó. Nem fél senkitől. Nagyon ügyesen szopizik és imádja a hozzátáplálást. Folyamatosan mosolyog akár ránk, akár a boltos nénire. Nagyon ritkán sír, de akkor biztos, hogy indokkal (hasfájás, éhség, FOG, magány). Egyedül el van akár 1 órát is. Imád hason lenni úgy is alszik 1 hetes kora óta. Nem szeret, csak a saját ágyában aludni a szundikendőjével és a cuclijával. Okos, ügyes, napról napra fejlődik, gyönyörű, egyszerűen imádom. Jó, kicsit elfogult vagyok és nem ismerek sok babát...

Na és itt jön a csavar?. A mai éjszakánk borzalmas volt. Szeretnék kicsit panaszkodni, meg nem is, mert másnak biztos ezerszer rosszabb is volt már...

Nos. Abigél 2 óránként ébredt. Úgy nézhetek ki mint egy össze rugdalt kályha cső, de nem tudom mert nem mertem belenézni a tükörbe. A drágám egy kicsit meg is van fázva így szívom az orrát de elég jól viseli. 
Éjjel ha felébred általában elég volt annyi, ha vissza adom neki a cuclit és aludt is tovább. Ma nem. Sírva kelt folyton. Kivettem kicsit ringattam amíg megnyugodott és gügyögött, cucli be, vissza a kiságyba. Mire fordultam volna ki már hallottam is a sírást. Na akkor mással kell próbálkozni. Cicivel. Szoptattam. 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 6x! Egész nap nem szoptatok ennyiszer mint ebben a 12 órában. Már olyanok a melleim mint egy kipréselt tejes zacskó, jah mert hogy az is?! A bimbóimat pedig mintha valami piranha bébi rágta volna meg (pedig még nincsenek fogai).

Van aki ezt minden nap végig csinálja, és ennél durvább dolgokat is. Nagyon ügyesek, hogy bírják. De én nem vagyok ehhez hozzászokva. És kicsit rosszul érintette a lelkemet a dolog. Nem tudom, hogy ez mitől lehet. 

Lehet, hogy a foga, de akkor nem aludt volna csak úgy vissza, szerintem. Lehet, hogy az orra, de miután kiszívtam neki, sem aludt vissza. Akkor viszont éhes (volt). De egyik napról a másikra ennyire kevés lenne a tejem? Vagy ennyire nem lakna jól? 20-án lesz fél éves. Lehet, hogy a növekedési ugrás? Bár eddig mindegyiket úgy vészeltük át, hogy észre se vettük. És eddig sem az időváltozás, sem a holdjárás, se semmi ilyesmi nem zavarta meg az alvását.

Hát, ki tudja hogy mi történt a picikémmel, de remélem, hogy hamar túl jutunk rajta (mielőtt anyuci kipurcan)...

Találtam egy cikket az előbb amit nem tudok hova tenni... https://www.nlcafe.hu/baba/20151217/baba-alvas-modszer/ Hát nem tudom. Egyre furább dolgokat olvasok ezen az oldalon...

Puszi

https://www.instagram.com/rizslabdacs/
https://www.facebook.com/rebeka.koczka.5

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr3814567750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása