Egy átlagos kismama naplója

Egy átlagos kismama naplója

Aztakutyaúristenit...

Elkezdtem fogyózni... ?!

2019. április 11. - Koczka Rebeka

Helloka!

Hát banyek. Minden tiszteletem azoké akik fogyókúráztak valaha, akik diétáznak valamiért és akik ki is bírták ezt a kínt. Hát én sohasem csináltam egyiket sem egészen 2019. április 9-ig. Akkor is nekiálltam egy diétának amit egy kicsit bánok is meg nem is.

Azért nem bánom mert 2 nap alatt 2 kilóval kevesebbet mutat a mérleg. Lehet, hogy a sok víz meg a sok szar meg fing ami távozott belőlem, az volt 2 kiló... Dehát na. Akkor is. Bakker 2 kiló!!!!

Pedig őszintén megmondom, úgy keltem ma reggel fel és álltam rá a mérlegre, hogyha nincs változás (márpedig 2 nap alatt hogy lenne) akkor abba is hagyom. Leszarom, gyenge vagyok, fogyózzon akinek 2 anyja van...  De basszus 2 kiló!!! Hát Rebeka ezen felbuzdulva újult erővel vágott neki a napnak, a hétnek, a hónapnak és a rohadt diétának... Pedig reménykedtem, hogy nem kell folytatnom. Hogy miért?!

Mert kurva nehéz. Azért. És ez ennyi. Ennyire egyszerű. Én meg gyenge vagyok. 

Ma van a harmadik nap. Ma már kicsit jobb. De csak egy kicsit.

De nem is ez a lényeg. Blogsorozatot fogok indítani az elkövetkezendő, hááát durván 3 hétről. Vagy ameddig bírom a dolgot. Ugyanis május 3.-án ballag az édesdrága Öcsém a suliból és orbitális zabálást fogok rendezni!!! Muhahahahaha

De addig is tartsatok velem a szenvedéseim közepette. Sanyargassátok magatokat ti is mert kell az a bícsbádi. De legalábbis szeretnék beleférni legalább egy nyári ruhámba, mert nincs mibe mennem a ballagásra. Igen, vehetnék is valamit. De az sokkal olcsóbb és könnyebb útja lenne a dolognak, és nem vagyok hajlandó 40-es ruhát felvenni. DENEMÁM!

Szóval jövök a részletekkel. Addig is puszipacsi!

https://www.instagram.com/rizslabdacs/

https://www.facebook.com/koczka.rebeka95/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamanaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr614758541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása